what I want in my closet

wish list
Niewiele brakuje mi obecnie do tego, żeby być kompletnie ubraną wiosną/latem (bez potrzeby noszenia codziennie tego samego). Dokładnie czterech rzeczy:

1. uniwersalna, prosta sukienka - w mojej skromnej garderobie pojawił się problem sukienkowy. Posiadam aż 2 sztuki, przy czym jedna raczej nie nadaje się do noszenia na co dzień, a druga nie pasuje do mojego stylu ubierania się, więc trafi na sprzedaż. Docelowo potrzebne mi są 2 sukienki - jedna (czarna) i druga ;) Oczywiście nie zamierzam sobie narzucać żadnych ograniczeń i jeśli stanie się tak, że zostanę posiadaczką 3 lub nawet 5 sukienek to i tak będę z tego powodu szczęśliwa (o ile wszystkie będą spełniały 100% moich oczekiwań).

2. "cięższe" buty na płaskim obcasie - moje codzienne zastawy są bardzo proste i chciałabym je trochę podkreślić jakimś trochę mocniejszym akcentem - butami z zapięciem wokół kostki lub z kilkoma klamrami.

3. buty na obcasie - oczywiście również wiązane wokół kostki... Moja stopa ma jakąś dziwną budowę i chodząc na obcasach zawsze muszę koncentrować się na tym, żeby trzymały się moich stóp. Nie mam pojęcia z czego to wynika, może potrzebuję jakiejś specjalnej wkładki.podkładki - nie wiem - nie mam zbyt wielkich doświadczeń z butami na obcasie, ale najwyższa pora to zmienić.

4. wygodny żakiet - letnia pogoda już nie raz mnie czymś zaskoczyła. Lubię więc mieć przy sobie coś, co mogłabym łatwo włożyć w przypadku nagłego ochłodzenia.

... i reszta to już tylko zwykłe zachcianki ;) 

5. czarne jeansy - posiadam, ale ciągle szukam kolejnych.

6. duży szal - na jesień/zimę i lato, kiedy może spełniać te same funkcje co żakiet. 

Tego lata zamierzam zaopatrzyć się w punkt 1 oraz 2.  A Wam czego brakuje do bycia "ubranymi" tego lata?

8 komentarzy:

  1. mi potrzeba cięższych butów na płaskim o tak i jakichś szortów :)choć mam ich wiele to ciągle bym chciała mieć coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne buty na płaskim obcasie <3 można wiedzieć z jakiego sklepu pochodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę ;)

      1) http://www.barneys.com/Marni-Two-Piece-Skimmer/502522263,default,pd.html?siteID=Hy3bqNL2jtQ-VUCg3SLHSWS7fQAf5FVkKw

      2) http://www.office.co.uk/womens/office/perfection/30/13566/38547/1?fs=13566&awaid=92295&utm_source=aw&utm_medium=affiliate&utm_campaign=affiliate-network&awc=2374_1371325513_f15cbc2e1b6fd76990993f120b8b35cf&istCompanyId=a5878f77-5a08-4067-8ebf-aeff72525cae&istItemId=qwlpxwmm&istBid=t

      Usuń
    2. dziękuję ;*
      pocieszyłaś mnie ;P jedyne 800 zł ;D

      Usuń

    3. Dlatego ja się bardziej nastawiam na te z Office'a ;)

      Usuń
  3. o prosze, połowa listy pokrywa sięz moją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przydałaby mi się jakaś sukienka, ale nie mam sprecyzowanych oczekiwań :) Posiadam 4: jedną nienadającą się do noszenia na co dzień, drugą brązową, trzecią taką dziwną, miętową na suwak i czwartą - aztecką, o beznadziejnym kroju. W dwóch ostatnich nie chodzę. Ciemne dżinsy uwielbiam i zawsze mam dla nich miejsce w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam, że wystarczy kilka odpowiednio dobranych rzeczy, aby dobrze wyglądać. Z drugiej strony zawsze jest coś do dokupienia, coś z czym szafa byłaby jeszcze "idealniejsza"...

    OdpowiedzUsuń