| summer day

via theproperstranger


































Po krótkiej przerwie w dodawaniu swoich zdjęć, wracam do tego zwyczaju. Od jutra. Czasami wydaje mi się, że osiągniecie perfekcji w ubiorze oznaczałoby dla mnie wyglądanie codziennie tak samo. Jak rzeczy, które nigdy się nie nudzą. Latem nigdy nie mam co na siebie włożyć, bo najchętniej przez cały rok nosiłabym bluzki z rękawem do łokci i długie spodnie. Chyba wreszcie w tym roku dojrzałam do posiadania letniej szafy.
Na zakończenie drobne ogłoszenie: pamiętacie czołówkę serialu "Dzień za dniem"? Macie ochotę poćwiczyć rzut gazetą do celu? Zanim zaczniecie to robić proponuję potrenować przed monitorem biorąc udział w konkursie Najlepsi przetrwają wszystko. Do wygrania naprawdę świetne rowery w wersji damskiej i męskiej. Zachęcam do odwiedzenia fanpage'a!
 Aplikacja konkursowa dostępna jest TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Rower rzeczywiście wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę torebkę idealną. NICE
    U mnie nowy post. Jeśli lubisz biżuterię, to pewnie spodoba ci się konkurs, w którym możesz zgarnąć pierścionek ASOSa. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Zapraszam do mnie;*

    Dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo, żeby codziennie wyglądać w moim przekonaniu idealnie musiałabym codziennie wyglądać tak samo i dziwnym trafem jest to bardzo zbliżony zestaw do powyższego! Białe conversy, rurki, pasiasta bluzka, na to biała marynarka, czarna torebka i pasek, luźny koczek i czuję się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń