| burgundy



























Dyscyplina blogerska to zupełnie obce mi pojęcie. Bo życzyłabym sobie, żeby wszystko było idealnie, żeby spojrzeć w lustro i pomyśleć o sobie dobrze i coś w stylu "wyglądam zupełnie jak wczoraj, mimo że mam na sobie inne ciuchy". Żeby zdjęcia były obrobione w odpowiednim, nieuchwytnym jeszcze dla mnie klimacie tego bloga.  Tymczasem siedzę przed komputerem i o 23.51 tworzę nowy wpis pełen tych wszystkich niedostatków.
Czas na ogłoszenie: jeżeli tak jak ja lubicie kolor burgundowy i macie ochotę zgarnąć pojazd w tym kolorze, zapraszam do kolejnej edycji gry! Pamiętajcie: Najlepsi Przetrwają Wszystko.


40 komentarzy:

  1. Śliczny sweter :)

    Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania zegarek z brylancikami w dowolnie wybranym kolorze !!:))

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna fryzura, bardzo ładny sweter :)

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie, wręcz perfekcyjnie! :)

    zapraszam, u mnie konkurs, a w nim do wygrania dowolna para butów :)
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobze wiem, co to znaczy zamartwiac się niedoskonałościami bloga:) Ale sweterek to masz śliczny:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor burgundowy to jest to! :-) Prześliczny ten sweter, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fryzura :)

    Mam pytanie ... jakiego programu użyłaś do zrobienia nagłówka ? ( Chodzi mi o napis )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PowerPoint! Naprawdę. Kiedy go tworzyłam ta opcja wydawała mi się najłatwiejsza ;>

      Usuń
  7. Sweterek ma bardzo fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog! Uwielbiam Twoje pomysły na to jak wyglądać! POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek! Z jakiego sklepu? Szukam podobnego już od ponad miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sweterek jest marki Cooperative (wiem, że ich ubrania dostępne są w Urban Outfitters), a ja kupiłam go na allegro.

      Usuń
  10. uwielbiam takie swetry jaki masz na zdjeciu! i lubie Twoje fotki, sa proste ale maja klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Burgund to zdecydowanie mój ulubiony kolor na jesień :) na pewno zaopatrzę się w kilka dodatków w tym kolorze ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam blog inspirowany podróżami oraz fotografią : www.lipoooo.blogspot.com Najnowszy post mówi o darmowych noclegach i ciekawym pomyśle na podróżowanie. Zachęcam gorąco oraz pozdrawiam :) lipoooo Australia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten sweterek jest prześliczny :) i to chyba właśnie on robi furorę w Twoim outficie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Zapraszam Cię na mojego bloga:
    http://mystylemyeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love your red top!!! very vintage indeed!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. My również uwielbiamy burgundy:) Także w dodatkach:)

    www.pomiedzybialymaczarnym.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię burgundowy.. To piękny kolor.. A rower w tej barwie musi być przeuroczy;) śliczny sweterek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 55 ciuchów wystarczy, żeby stworzyć fajny blog i outfit. :) pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny sweterek:)

    przy okazji zapraszam na http://thestackofclothes.blogspot.com/ gdzie sprzedajemy ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny sweter, uwielbiam ten kolor!

    zapraszam : sprzedaż ciuchów na www.thestackofclothes.blogspot.com może znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Burgundowemu bardzo na tak :) a już najlepiej w połączeniu z zielenią, lub jak u Ciebie obok zieleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm in love with the sweater! Nice blog! Would you like to follow eachother? Kisses from Portugal!

    http://gomadandbuyeverything.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. My favorite color!

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  24. (nie)doskonała szafiarko :)
    po pierwsze primo: uśmiałam się z Twojego opisu o sobie
    po drugie primo: w którymś z postów napisałaś, że szafiarka nie musi dobrze pisać. Ty piszesz dobrze i za to cześć Ci i chwała. większość (choć jest dużo wyjątków!) z tego grona niestety ma problemy z wypowiedzią własną :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainteresowana nowym TAGiem? Na razie jedynie zapowiedź ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/zapowiedz-fashion-na-tak-i-na-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. ladne zdjecia, niestety kolor burgund nie wszystkim pasuje do cery, a szkoda bo jest przepiekny

    hardaska

    http://zdrowiemodauroda.wordpress.com/2012/09/27/dieta-o-niskim-indeksie-glikemicznym/

    http://www.hollygoestohollywood.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyglądasz :)Obserwuję i liczę na to samo :)
    Prowadzę bloga modowego jednak typową eseczką nie jestem :)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że na zdjęciach burgund nie wygląda jak burgund bo bluzeczka naprawdę ładna. Czy to ręcznie dziergane? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się kolor sweterka

    http://neverending-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. to zdecydowanie nie jest nudny blog o modzie :) dziś przejrzałam cały i wiem, że będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. TOTUTATU-Jesteśmy już na blogspot!
    Wzorzyste rajstopy i tatuaże zmywalne.
    Zapraszamy! http://totutatu.blogspot.com
    www.facebook.pl/totutatu
    www.totutatu.pl

    OdpowiedzUsuń