may uniform


Ostatnie dwa dni były naprawdę chłodne. Stały się one okazją do "odkurzenia" po zimie mojej musztardowo - miodowej kurtki, z którą nie rozstawałam się przez ostatnie 2 lata, aż nagle ogarnęła mnie pokusa pozbycia się jej. Jej kolor, krój nie bardzo pasowały do mojej nowej, minimalistycznej wizji siebie. Ostatecznie nadal jestem rozdarta pomiędzy klasycznymi odcieniami czerni czy beżu, a ciepłymi kolorami jesieni. 
W styczniu podjęłam zobowiązanie przygotowania listy postanowień noworocznych, do czego niestety nigdy nie doszło. Nie znaczy to jednak, że niczego nie postanowiłam. Noszę się z zamiarem częstszego czytania. Mam jednak tę paskudną cechę, że ciężko mi zając się czymkolwiek, kiedy mam na głowie mniejsze lub większe problemy. Ostatnio doszło do tego, że czytanie (dla przyjemności) stało się dla mnie prawdziwym luksusem, na który moja podświadomość nie chce mi pozwolić, dopóki nie uporam się z wieloma sprawami. Moim postanowieniem będzie więc codzienne czytanie przynajmniej 20 stron. Na początek "Zabić drozda" oraz "Franny i Zooey", książki które odkąd pamiętam odkładałam "na później".

What I wore today: h&m pants | h&m shirt | american apparel jacket

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię twojego bloga ,często jest dla mnie inspiracją ^^ Zajrzyj czasem do mnie : joanswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże podoba mi się Twój nagłówek!:) I Twa koszula! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie,

    nazywam się Ania i reprezentuję sklep internetowy www.eobuwie.pl.

    Chcielibyśmy nawiązać z Panią współpracę. Nasz sklep prowadzi specjalny

    Program Partnerski, skierowany do osób takich jak Pani. Dzięki niemu

    może Pani zarabiać za każdym razem, kiedy Pani fan zrobi u nas zakupy.

    Jak może Pani nas zareklamować? Mamy dla Pani kilka propozycji. Może

    Pani umieścić zdjęcie naszych produktów, wspomnieć o naszym sklepie w

    publikowanym tekście lub napisać o naszym produkcie i umieścić w

    artykule bezpośredni link. Może Pani także umieścić na swojej stronie

    baner sklepu eobuwie.pl

    Ma Pani jakieś inne pomysły na promocję? Proszę opowiedzieć nam o tym,

    jesteśmy otwarci na różne propozycje.

    Proszę zapoznać się ze szczegółami naszego Programu Partnerskiego tutaj:
    http://www.eobuwie.com.pl/Program-Partnerski-cabout-pol-6.html

    Nasz e-mail: partner@eobuwie.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie Ci w tym miodowym kolorze, dobrze że się jej nie pozbyłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!Bardzo fajny płaszcz,podoba mi się jak go połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń