vara shoes


Potwierdza się moje przekonanie, że nie jest to modny blog. Podczas gdy wszędzie królują pastele, ja bezwstydnie dodaję zdjęcia butów z poprzednich sezonów. Modelka na powyższym zdjęciu to Anja, prawda? 
Dzisiejszy dzień postanowiłam spędzić z dala od problemów - a towarzyszyć mi będą: "Dno oka" Wojciecha Nowickiego oraz "Gilmore Girls" (dodawałam to już wszędzie, gdzie to tylko możliwe, ale nie potrafię się powstrzymać, więc jeśli macie ochotę, po prostu zajrzyjcie tutaj).


























new look sweatshirt

13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, a te buty są boskie :)!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam przeciez w najblizszym sezonie nie beda modne tylko pastele ; ) jest jeszcze kilka trendow : d slicznie wyszlas na tym zdjeciu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. A czym jest moda? Noś buty jakie Tobie się podobają i w jakich dobrze się czujesz, będziesz się wyróżniać na wiosennych różowo-liliowo-żółto-bladozielonych i blablabla ulicach.
    Ja nie cierpię pasteli i będę pomykać w modnych tamtej wiosny pomarańczach i różach. Nie moja wina, że rok temu to połączenie doprowadzało mnie do szału, a w ostatnią środę znalazłam w sh malinowy sweter i uznałam, że będzie wyglądał rewelacyjnie z pomarańczową koszulką.
    A buty świetne!

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz pięknie, a te buty biją niejedną pastelową stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  6. buty piękna, a ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty piękne, klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ; )

    Obserwuję.
    Było by miło gdybyś się zrewanżowała ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. I want to to thank you for this excellent read!
    ! I definitely loved every little bit of it.
    I've got you book-marked to check out new things you post

    my site - real clear politics **

    OdpowiedzUsuń