random facts

Mam nadzieję, że mieliście udane Święta. Kolejna okazja za rok!



 H&M jeans | Nucelle bag | New Look loafers

Wstrzymam się jeszcze ze stworzeniem listy (bo jestem mistrzem w robieniu list!) postanowień na nowy rok. Poniżej kilka przypadkowych myśli i faktów:
myśl 1: powinnam sprawić sobie klasyczny szary płaszcz
fakt: a właśnie kupiłam wiosenno-jesienną czarną kurtkę
myśl 2: moja klawiatura ma wyraźny problem z literą "z"
fakt: kolejny raz zjadłam śniadanie przed komputerem
myśl 3: brakuje mi codziennych ćwiczeń
fakt: zdaje się, że przytyłam kilka kg
myśl 4: nie znoszę rzeczy, które są bardzo drogie nawet po przecenie 50%
myśl 5: Downton Abbey!

16 komentarzy:

  1. świetny blog! Strój boski. Szalik bardzo fajnie wygląda z tą bluzką! :)
    wejdziesz?
    http://sharewithstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, świetne buty :))
    Moje święta super udane, pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :) buty, które masz w tym zestawie marzą mi się od wiosny! :) obserwuję - na prawdę fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loafersy piękne! Nie widziałam ich w New Looku w tej wersji kolorystycznej, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna jestes :) fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaale masz cudne bucisze :) musze sobie sprawić takie!

    OdpowiedzUsuń
  8. laff - obecnie dostępne w cenie 35 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta stylizacja, przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki świetny blog!!:))

    bardzo stylowy zestaw:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Trwają u mnie dwa konkursy, zapraszam serdecznie! :)

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez musze sie wziac za gimnastyke.

    OdpowiedzUsuń