Basic

































Mam dziś mnóstwo tematów, o których chciałabym napisać. Czuję się jednak zobowiązana przedstawić treść pasującą do bloga o modzie. Oto więc jest - ja w wydaniu codziennym. Tak bardzo polubiłam proste rzeczy, że czuję jakąś niechęć do mijających mnie na ulicy kolorowych płaszczów, żółtych butów itp.
Uczę się nosić przy sobie aparat, więc zapewne wkrótce spróbuję Was zniechęcić do siebie poprzez publikację wybranych zdjęć.
Stała rubryka - "Dziś w TV" - Top Model. Wiem, wiem. Ale nic tak cudownie nie ukoi moich nerwów w  środowy wieczór. Co więcej mam nawet swoją faworytkę - Honoratę ;)

14 komentarzy:

  1. To jest Twój blog, pisz to, na co masz ochotę, chętnie przeczytamy :) Myślę, że do Twojej delikatnej urody idealnie pasują proste rzeczy, więc śmiało! ;)
    Bardzo ładna kopertówka, tak abstrahując.

    Pozdrawiam ciepło!
    Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba! Kopertowka swietna, uwielbiam ostatnio ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do
    wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla
    zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz
    zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub
    wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe
    nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie,
    forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele
    innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o
    kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym całymi godzinami patrzeć na stylizacje w stylu vintage! Pięknie wyglądasz :)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takowe outfity. Podoba mi się torebka.


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka zawsze będzie w modzie, dlatego takie proste zestawy zdecydowanie do mnie przemawiają :) Dodaję do obserwowanych, aby być na bieżąco z nowościami - i oczywiście zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste, ale przepiękne!

    OdpowiedzUsuń