Nivea Invisible

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do akcji testowania nowego dezodorantu marki Nivea. Produkt w formie spray'u dotarł do mnie równo 2 tygodnie i 3 dni temu. Od tego czasu poddawany był przeze mnie codziennym, wymagającym testom.
Pierwszy punkt przyznałam mu jeszcze przed pierwszym zastosowaniem. Miała tu znaczenie moja wcześniejsza opinia na temat produktów tej marki oraz fakt, że kosmetyki Nivea nie są testowane na zwierzętach (ale na blogerkach ;). Do tego naprawdę ładne opakowanie. Tyle w zupełności mi wystarczyło. Co do samych wrażeń z okresu testowania: spray na skórze zmienia się w coś w rodzaju pianki, łagodnej pianki, która jednak nie pozostawia śladów na ubraniu i jest niewidoczna. To dla mnie zupełnie nowe doświadczenie, a lubię być zaskakiwana. Produkt ma przyjemny i delikatny zapach. Jest przy tym skuteczny i, jak deklaruje producent, nie pozostawia śladów na ubraniach. Z pewnością nie jest to moje ostatnie opakowanie dezodorantu NIVEA.


1 komentarz:

  1. Ja również jestem z niego bardzo zadowolona i wkrótce u mnie a blogu też podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń