Who killed Laura Palmer ?



Nie wierzę w istnienie kogoś, kto nie zna odpowiedzi na pytanie postawione w tytule. Jesienią, po wielu latach, obejrzałam cały serial Twin Peaks. Niesamowity klimat niewielkiego miasteczka pozostał ten sam, Bob był tak samo przerażający, a Dale Cooper tak samo przystojny. Tylko gra niektórych aktorów wydawała się jakby mniej imponująca. Za to stylizacje głównych bohaterek zachwyciły mnie bardziej niż blisko 20 (!) lat temu. Jeśli macie ochotę poczuć na nowo atmosferę tajemniczego miasteczka Twin Peaks polecam przepis na placek wiśniowy z bloga Every Cake You Bake.

Pragnę poinformować Was także o przełomie, który nastąpił wczoraj w blisko 2-letniej historii mojego bloga. Za sprawą Riennahery zrozumiałam, że facebook'owy fanpage jest podstawą przy organizacji ewentualnego konkursu na blogu ;) Tak więc jestem i ja, chociaż nigdy nie zabiegałam o popularność bloga i chociaż nadal zamierzam być nudna i przewidywalna to zapraszam TUTAJ jeżeli macie ochotę poznać zawstydzające fakty z mojego nudnego życia lub zobaczyć czego aktualnie słucham, co oglądam itp.

15 komentarzy:

  1. Boże, to był (i chyba nadal jest) mój ulubiony serial. Chociaż jako dziewczynka mało z niego rozumiałam chyba, to mało brakowało, a zdeterminowałby całe moje życie. Muszę go kiedyś obejrzeć w całości, nieuzależniona od dni i godzin emisji.

    OdpowiedzUsuń
  2. z Twin Peaks najbardziej lubię połączenie wielkiego swetra, spódnicy za kolano i szerokich kozaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny był ten serial! Trochę się go wtedy bałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdj.
    Super BLOG !
    Zapraszam może Ci się spodoba.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te biało-czarne buty ze zdjęcia- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. I definitely never saw that series, but the costumes are cute!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lovely blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przypadł mi do gustu Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie :P

    Zapraszam do mnie opisuje blogi i styl blogowiczek, który mnie urzekl. Moze i ty znajdziesz sie z czasem (oczwyiscie wszystko za zgoda wlasciciela bloga) :)
    Buziaczki.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy09 maja, 2011

    rewelacyjne ciuszki :)

    http://allegro.pl/myaccount/sell.php zapraszam na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ten serial! Kocham klimat w nim panujący i styl bohaterek. I chyba najbardziej kocham Audrey :)

    OdpowiedzUsuń