Lemonade ocean














































 trench coat (local shop); dress (topshop); bag (vintage); shoes (zara %), sunglasses (h&m)

Od jakiegoś czasu na wielu blogach obecne są bannery wspierające akcję "Pusta miska". Chciałabym zachęcić Was do pomocy bezdomnym zwierzętom także w inny, bardziej namacalny sposób. Szukając czegoś na allegro trafiłam na aukcje Koty_sos, pod patronatem Fundacji Viva!. Dochód z aukcji przeznaczany jest na dokarmianie kotów wolnożyjących, opiekę medyczną oraz utrzymanie zwierząt w  domach tymczasowych. Licytując możesz zrezygnować z wysyłki przedmiotu przeznaczając go jednocześnie  na kolejną aukcję (nie ponosisz wtedy kosztów wysyłki). Myślę, że suma 5 czy 10 zł to niewielki wydatek, a jeśli uda się Wam zachęcić do udziału w akcji kilku znajomych, razem możemy zebrać sporą sumę i pomóc zwierzakom. Zapraszam do licytacji: TUTAJ.

15 komentarzy:

  1. Sukienki dobrze nie widzę, ale jest z topshopu, także na pewno fajna :) A te buty są świetne, sama mierzyłam, ale wydawało mi się, że na mojej stópce już tk fajnie nie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. mokasynki i plaszczyk rewelacja ! szkoda ze sukienki tak malo widac :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszczyk! Wyglądasz ślicznie!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, prostu strój. Tak lubię najbardziej ;)
    Kiedyś kupiłam po notce o akcji u Aifowej zakładkę i kilka przypinek, dochód z ich sprzedaży przeznaczono na schronisko. Fajna akcja, bo gadżety fikuśne, a zwierzaki zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  5. super okulary

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym włożyła jakiś klasyczny obcas do tego, ale z mokasynami też to chodzi ;)
    Gr8 look!:)
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz,sukienka...i te buty-wszystko fajnie razem wygląda,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz, wszystko mi się podoba :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  10. awww, pięknie wyglądasz , proszę o więcej zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your outfit <3 <3

    xoxo
    Manja

    http://pinkpoisson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń