Snapshot












































W oczekiwaniu na wiosnę. 

13 komentarzy:

  1. kurczę, piękna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. żartujesz! Masz fantastyczny styl! Widać że bawisz się tym, i moim zdaniem pasuje to do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie! spódnica i torebka są śliczne! zazdroszę! twój styl jest super i jeżeli dobrze sie w nim czujesz to nie przejmuj się komentarzami ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta spódnica z marynarką;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z kolei słyszę,że się odmładzam, a w moim przypadku to nie jest potrzebne, bo mam 18 lat;p
    super buty;)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNY zestaw! spódnica i torebka są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  7. dojrzale ale za to jak stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. aj tam! zestaw jest fenomenalny! masz genialne wyczucie stylu!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. urzekają mnie ostatnio te spódnice ale tylko na kims jak na razie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica. Nie przepadam za tą długością, ale i tak zachwyciła mnie. Dziś kupiłam podobną w sklepie vintage ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w spódnicy! A ta mała biała torebeczka jest cudowna<3 W ogóle masz dobre stylizacje często będę tu wpadać! ;*

    www.ladies-in-furs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń