Ginger

a
b

16 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz, bardzo mi się podoba ten prosty zestaw!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i subtelnie. Chciałabym zobaczyć co tego jakieś buty :)
    Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor sweterka jest cudowny! uwielbiam wyrazista czerwien :) swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie nie podoba..
    nie lubie czerownego..

    OdpowiedzUsuń
  5. ale uroczy patriotyczny set :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubranie! Strasznie podoba mi się sweter. Szkoda tylko, że nie pokazałaś zegarka/bransoletki :)

    i rzeczywiście - patriotycznie! :)
    + obserwuję!

    zapraszam do mnie: www.civettinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Your sweater is gorgeous!

    Just came across your blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog !
    I hope you will visit my blog! x

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wygladasz, a zestaw przeuroczy<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Heej ! jestem nowa i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń