Piątek

a2
a1

jacket - American Apparel / skirt - Top Secret / shirt - vintage / bag - zara

16 komentarzy:

  1. Wspaniała kurteczka, mniam... :) Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw, kojarzy mi się z żółtymi jesiennymi liściami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie, miodzio zestaw;)Niesamowicie podkreśla Twoją urodę - śliczna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw, piękne odcienie żółci:) Miodzio po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pieknie wyglądasz, tak nietuzinkowo i romantycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest mistrzowska.W sumie to trudne połączenie kolorystyczne, ale wyglądasz w nim świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka i spódnica są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnóstwo tu u Ciebie inspiracji!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. i just came across you blog and love it!
    your style is amazing and althought i can't understand what you write your blogs is a favourite of mine already xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja droga szafiarko! Pewnie korzystasz już z programów partnerskich na w Twoim blogu. Nowością na polskim rynku jest NETSALES. Możesz zarobić pieniążki na nowe ubrania/gadżety poprzez umieszczanie reklam na swoim blogu.

    Więcej informacji u mnie w notce, bądź od razu możesz zarejestrować się na tej stronie wchodząc pod adres :
    KLIKNIJ TUTAJ ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta kurtka/wdzianko. Rzeczywiście trudne połączenie, ale jakże udana interpretacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu (chyba)pierwszy i jestem bardzo mile zaskoczona! Będe tu zaglądać. Świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG ! I've got the same jacket, isn't AA the greatest shop of all ?

    See U !

    OdpowiedzUsuń