Koniec lata

9
10
11

Odliczam dni do końca najgorętszej i chyba najmniej lubianej przeze mnie pory roku. Oczekuję za to słonecznej i ciepłej jesieni, w której nie będzie nietaktem noszenie długich rękawów, rajstop i ubrań w odcieniach miedzi, cynamonu i miodu. Torebka, którą mam na sobie, a właściwie trzymam w dłoni, pamięta jeszcze czasy beztroskiej młodości właścicielki - maturę rocznika '05. Przed uśmierceniem dostała jeszcze szansę zabłysnąć na łamach niniejszego bloga.


shirt, short, belt - vintage / bag - local shop / shoes - allegro.pl


16 komentarzy:

  1. Beautiful <3

    Hugs
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. twoja koszula jest przepiękna, wyglądasz ślicznie:)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!Podoba mi się taka prostota:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszytsko pieknie ! podoba mi sie bardzo poza torebka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię jesień:) Dzięki możliwości wyżycia się modowo :) Wtedy można nosić zarówno krótki rękaw z czymś na wierzch jak i długi rękaw :)

    Zapraszam do mnie:
    http://kizia-miziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz:D
    zapraszam na mojego bloga: www.asia-rolbiecka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, zapraszam Cię na mojego bloga z kolczykami. ostatnio dodałam nowe. są ręcznie robione. być może jakieś ci się spodobają. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała stylizacja dobrze dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest genialna - całość prezentuje się prosto, ale jakoś tak estetycznie:) na +

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jej jej jej ale super outfit!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula koszula!!! Slicza!

    OdpowiedzUsuń