Ottoman rib jacket






Trzy dni temu do mojej szafy trafiła rzecz, której musiałam poświęcić osobny wpis. Jest to oczywiście widoczna na zdjęciach kurtka, która nie dość, że podoba mi się ogólnie, to jeszcze uważam - co niezwykle rzadko mi się przydarza - że wyglądam w niej korzystnie. Myślę, że duża w tym zasługa koloru, który zwykłam dotąd uważać za nieodpowiedni dla mnie. Stąd też wynika rekordowa liczba zdjęć w jednym wpisie oraz obawa przed tym, że kurtka będzie zbyt częstym gościem na blogu ;)


jacket - American Apparel / trousers - sh / shoes - H&M /
bag - vintage / watch - asos.com



13 komentarzy:

  1. Na pierwszej fotce do złudzenia przypominasz Jane z sea of shoes! Piękna kolorystyka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz absolutną rację - kolor wprost stworzony dla Ciebie, a fason idealnie pasuje do całego stylu. Niedawno wypełniałam jakąś ankietę i chyba słusznie napisałam że brakuje mi u nas american apparel;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz super;) poza tym świetne zdjecia, z przyjemnoscia sie oglada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka i kolor też;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka stylowa, piękna, świetnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka faktycznie jest niespotykana i nieszablonowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. love love love love your jacket!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kurtka i otoczenie prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! ;) kurtka jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, świetne otoczenie! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja, kurtka ma bardzo ciekawy kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz niesamowicie! prosto jak z BH 90210 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ludzi, którzy nie boją się klasyki:)

    OdpowiedzUsuń