Sukienka H&M na pierwszą rocznicę




Okazuje się, że od czasu kiedy opublikowałam na blogu pierwszy wpis, minęło już blisko 13 miesięcy. Moja skromna rocznica niepostrzeżenie mi umknęła i nie będę już do tej sprawy powracać. Wszystko przez zmiany w moim rytmie dnia spowodowane myślą, że po wakacjach nie czeka już na mnie miejsce na sali wykładowej, a jedynie coś, co jest dla mnie niewiadomą. Chyba wkroczyłam właśnie w dorosłość. Na tą okazję wybrałam czarną sukienkę H&M ze złotymi guzikami. Podobny fason oraz wariant kolorystyczny prześladował mnie już od dłuższego czasu (podobnie jak w przypadku płaszcza ze złotymi guzikami). W końcu H&M zaspokoił chwilowo mój apetyt na czarną sukienkę ;>


sukienka H&M / torba vintage / zegarek asos.com




19 komentarzy:

  1. Gratuluje rocznicy blogowania :) sukienka jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje rocznicy!

    Pieknie wygladasz, tak sukienka jest boska<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię klimat Age of Vintage!
    bardzo stylowo, super;)
    gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna :) czy to nowa kolekcja?

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego naj! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie jest tak strasznie w dorosłości!!! A co do zestawu to jest bardzo fajny i ekstra zegarek!!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie, kobieco, podoba mi się. Kolejnego roku blogowania życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz w tej sukience i włosach. Sam wdzięk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sukienka i fryzura, wyglądasz bardzo subtelnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka!Życzę kolejnych blogowych urodzin i znalezienia miejsca lepszego niż sala wykładowa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fotki i sukienka :) Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja też już dawno minęła, nawet nie wiedziałam kiedy, ale ja to i tak b. rzadko bloguję ;)

    sukienka jest piękna, minimalistyczny styl, idealna!

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaa! piekna ta sukienka i buty <3

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz niesamowite wyczucie stylu.
    Mam nadzieję że też wytrwam więcej niż pół roku w blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Pamiętam jak zaczynałaś - szczególnie zachwycił mnie wówczas post o niskich parapetach:) Zresztą od początku było bardzo klimatycznie i swojsko. Życzę Ci wszystkiego najlepszego zarówno w prowadzenia bloga, jak i w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sukienka :). Buty tez mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. loving your previous outfit too!

    xx rena.

    http://themoonchildco.blogspot.com

    visit?

    OdpowiedzUsuń
  18. i love your dress! look like vintage!

    OdpowiedzUsuń