modern hippie





Zdjęcia z czasów, kiedy świeciło słońce. Dokładnie z dnia mojego ostatniego egzaminu na studiach. Przede mną już tylko obrona pracy i chyba wtedy stanę się dorosła ;) Tymczasem intensywnie zachwycam się panią i myślę, że kolory, które tak chętnie do tej pory nosiłam, tak naprawdę w ogóle mi nie pasują. Zamierzam więc rozpocząć w swoim życiu sezon na beże, miodowo - rdzawe odcienie i zapoznać się z kolorami, na które wcześniej nawet bym nie spojrzała.


cardigan - sh / shirt - vintage / headband - H&M / bag - sh / shoes - allegro.pl


14 komentarzy:

  1. Zestaw bardzo dobry. Świetnie w nim wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wygladasz! A te buty sa idealne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bardzo stylowo :) sweter jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski zestaw!

    P.S. podaj linka do allegro na maila: oliwiora@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kojarzy mi się z hippie (oprócz opaski ;) ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. bosko wyglądasz !!!! uwielbiam polaczenie vintage z hipppie ;) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mało komu, Tobie taka opaska pasuje idealnie :) fajnie, buty bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiedziałabym, ze to bardziej vintage niz hippie ale i tak mi się podoba ! szczególnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I LOVE that headband!

    xoxo
    Stacey Kay
    "Runway Inspiration, Vintage Decoration"
    www.goodwillhuntingg.com

    OdpowiedzUsuń