Creme de la creme



W przerwie pisania pracy dyplomowej, z okazji pięknej aury za oknem, pozwoliłam sobie na niedługi spacer w asyście fotografa. Efekty widoczne powyżej i poniżej. Ciągle robię dziwne miny na zdjęciach i przybieram monotematyczne pozy (nie jestem więc najlepszym obiektem do prowadzenia badań nad pozami szafiarskimi), ale wydaje mi się, że przez blisko rok blogowania udało mi się poczynić w tej kwestii pewne postępy. Tymczasem zbliża się czas powrotu do pisania pracy. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających - ja w najcudowniejszej i najwygodniejszej zarazem spódnicy na świecie ;>





skirt - zara
jacket - house
hat - h&m
watch - asos


Na koniec film reklamowy Vagabond z niezastąpioną Fridą i muzyką w tle:


23 komentarze:

  1. T-shirt nieziemski , potrzebuję takiego straszliwie, do jakiś fajnych rockowych stylizacji ! Skąd go masz ?? <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym kapeluszu wyglądasz bardzo uroczo;)!Bardzo ladna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie mi się podoba to jak wyglądasz! i wbrew temu co piszesz bardzo dobrze wychodzisz na zdjęciach, bo przejrzałam Twój cały blog :)
    spytam tak jeszcze z ciekawości:
    na jaki temat piszesz pracę dyplomową ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look :) Uwielbiam spodnice z wysokim stanem zas oczarował mnie Twój kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też najbardziej zauroczyła koszulka :) po prostu cudna! A w duecie z kapeluszem wygląda to bardzo dziewczęco i delikatnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kapelusz i spódnica, bardzo ładnie się to wszystko komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super, ale co lubię najbardziej to...oczywiścię markę vagabond :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka świetna! (mówię tylko o muzyce, bo niestety nie znam francuskiego i nie wiem jaka jest jej treść)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały set jest bardzo dobrze przemyślany i każdy element zgrywa się z drugim. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. kapelusz jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam wszytskie szafiareczki <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. J. - T-shirt znaleziony dawno temu w sh
    karolina - piszę pracę o nowym znaczeniu kultury, tak w skrócie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyglądasz;) I stałam się przed chwilą wielką fanką Twoich włosów.
    btw. powodzenia w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam do wielbicielem T-shirta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz, kapelusz jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaa koszulka boska! uwielbiam takie połączenia t-shirtów z dziewczęcymi spódniczkami! hit sezonu jak dla mnie :) sama szukam jakiejś fajnej... czas chyba wybrać się do ciucholandu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten tshirt w połączeniu z tą pudrową kiecką wygląda rewelacyjnie do tego kapelusik i wyglądasz czadowo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica jest świetna, bardzo mi sie podoba połączenie jej z tym tiszertem. kapelusz dopełnia całość, naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  20. You look amazing!


    Just came across your blog. It is lovely!

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń