Moda lat 90-tych - Beverly Hills 90210


Jeszcze kilka lat temu, oglądając stare odcinki Beverly Hills, stroje głównych bohaterek budziły we mnie wspomnienia pochodzące z bardzo wczesnej młodości, a jednocześnie nie mogłam pozbyć się myśli, że wyglądają zabawnie. Bardzo niewiele czasu potrzebowałam na całkowitą transformację stanowiska w tej sprawie i teraz moda wczesnych lat 90-tych znajduje się w mojej świadomości na samym szczycie ;> Na uwagę zasługuje zwłaszcza Brenda, która dla odmiany w dzieciństwie wydawała mi się "mało barwną" postacią, a mój entuzjazm budziła niemal każda stylizacja Kelly (prawdziwej przedstawicielki stylu lat 90-tych ;).

Szyfonowe koszule i marynarskie bluzki po przerwie znów wróciły do łask ;)




Krótkie leginsy - mi niezmiennie kojarzą się z latami 90tymi, współcześnie jakoś ich nie widzę.


pics - Beverly Hills 90210

19 komentarzy:

  1. przed ostatnie zdjęcie to dowód na to że skarpety+buty wcale nie są tak nowatorskie jak mi się wydawało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, tak, tak zgadzam sie, stroje Kelly zawsze mnie zachwycały!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ło matko! jak ja kochałam ten serial. boch to było z 20 lat temu!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! masz świetny styl.
    uwielbiam Twoje ubrania i zestawienia!

    dodaję oczywiście!!!!++++
    jeśli chcesz, też możesz mnie dodać.
    kisss :*

    http://evegore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bo kelly to taka modnisia była ;P bardzo lubiłam ten serial, teraz oglądam nową wersję

    OdpowiedzUsuń
  6. achh, uwielbiam BH 90210.
    Jak byłam mała to średnio mnie interesował ten serial (siostra nałogowo oglądała), za to kilka lat temu powróciłam do niego i wtedy też najbardziej upodobałam sobie styl Brendy! I żałowałam, kiedy wyjechała :(
    Najmniej właśnie podoba mi się styl Kelly ;)

    super super serial!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zapomnę jak Brenda i Kelly miały te same sukienki na balu. A Donna miała taaaaaaaaaką kieckę, że aż nie mogła wysiąść z limuzyny. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam styl BH90210 mimo że gdy panowała ta moda byłam baardzo malutka ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. haha. bh90210 stary serial. a jednak najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  10. love that show when I was young!! Now I love 90210!!

    OdpowiedzUsuń
  11. rozkoszny kicz lat 90. :) jeszcze widać wpływ poprzedniej dekady ale już z nowymi wpływami.

    OdpowiedzUsuń
  12. oglądałam, ale na ciuchy nie zwracałam uwagi, gdyż byłam dziecięciem. bardziej mnie frapowała intryga:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a możesz pokazać jakie buty się nosiło? czy to w tych latach były modne płaskie koturny?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj,
    pamiętam, że w połowie i pod koniec lat 90-tych stały się modne właśnie wysokie koturny od palców do pięty. Trochę w takim typie: http://www.votrebeaute.pl/eksplozja-kolorow-z-vagabond/styl/
    Pamiętam też buty sportowe na koturnie. W BH, w początkowych odcinkach dziewczyny nosiły raczej płaskie obuwie np. Kelly ciemne trapery do jasnych jeansów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook group?

    There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    Here is my blog post ... kickasstorrents

    OdpowiedzUsuń
  16. Superb post however I was wondering if you
    could write a litte more on this topic? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Thank you!

    my page: kick ass torrents

    OdpowiedzUsuń