Vanities







blazer - thrifted
shirt - vintage
shoes, ring - H&M
bag - zara
watch - asos




28 komentarzy:

  1. fajne rajstopy i cały zestaw
    taki zwyczajny ale ładny
    Pozdrawiam http://szafa-danki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie :) Fajne rajstopy i żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem absolutnie na tak! prostota w najlepszym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z 6roove!
    świetnieeee!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się te buty, szkoda, że nie zdołałam ich upolować.

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie zwiewnego nude i ciemnej marynarki wyszło idealnie!

    ps. piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. cool outfit! i love those tights with dots and your jacket is also amazing =)the shoes and the golden clock makes the outfit look perfect


    http://www.raita2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się Twoja uroda, taka subtelna, dziewczęca. lubię takie zestawy, proste, zwyczajne, ale zawsze świetnie wypadają.
    werka/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie! Cudowny top i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z klasą jak zawsze, uwielbiam Twój styl bo sama wskoczyłabym chętnie we wszystkie ciuchy, które masz w posiadaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, ładnie :) rajstopy git!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,

    Twoje zdjęcia zostały umieszczone na erotycznym blogu -> http://czarnerajstopy.blox.pl/2010/02/Z-innych-blogow.html

    OdpowiedzUsuń
  13. O la, la!
    Od samego patrzenia czuje wiosne w powietrzu:)
    p.s. brakuje mi tylko twojego trademark'u w postaci czarnego kapelusza, wygladasz w nim fantastycznie:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo subtelny zestaw, noi genialne buty, które sama posiadam ;)
    dodaje do ulubionych blogów

    OdpowiedzUsuń
  15. dodaj coś nowego, bo ja się tu doczekać nie mogę ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. moje sprawują się świetnie! czasem chodzę w nich nawet w deszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki prosty outfit, a tak zachwycający..

    OdpowiedzUsuń
  18. Super look, bardzo podoba mi się połączenie szortów i rajtkami!

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz ;) uwielbiam twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor tej koszuli idealnie gra z Twoją urodą.:)
    i pięknie Ci w tym kapelutku z poprzednich postów!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny zestaw;D wyglądasz super;)

    OdpowiedzUsuń