Antiques.



Sprzedawca antyków. Takim mianem określił mój dzisiejszy wygląd mój niestrudzony fotograf. Mnie samą zadziwia sposób w jaki dodanie kapelusza do zwykłej "reszty" czaruje cały strój. Po włożeniu kapelusza czuję się jakbym przeszła transformację ;> I w moim przypadku potwierdzenie znajduje teoria głosząca, że raz założony kapelusz, powracał będzie odtąd bez przerwy. Skoro o kapeluszach mowa, szczególnie podobają mi się te duże, z szerokim rondem, pod którym można ukryć swoją tożsamość, jak np. Pan Daniel Olbrychski, widziany dziś w mało oczekiwanym miejscu.




cardigan, shoes, bag - vintage
skirt - evie
hat - H&M

14 komentarzy:

  1. Fotograf celnie skwitował, wyglądasz uroczo :) takie bardzo vintage stylizacje są bliskie memu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz, słodka torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw, piękna torebka!wg kapelusz nadaje charakter całemu strojowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny zestaw, a torebka po prostu cudowna, chętnie sama bym taką zabrała na spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, spódnica bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się i sama bym się tak z chęcią ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. vintage w twoim wydaniu to rozkosz!

    Ann z www.pinacoolada.blogspot.com
    - nowa notka.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprzedawca antyków :) - niezłe porównanie. Mnie przychodzi na myśl dziewiętnastowieczna szlachcianka ;)
    Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk. Sama ostatnio też skłaniam się ku vintage'owi i szukam inspiracji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale look! Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i bardzo mi się podoba - super sukienka i kurtka, a kapelusz ho ho. cudo...

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w kapeluszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie umiem sie przekonać do kapeluszy, Ale strój ogólnie świetny... i masz niezwykłą urodę...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uwielbiam kapelusze...i boleję nad tym ,że kiepsko w nich wyglądam:(
    fajnie wszystko połączyłaś ,a kapelusz jest tą kropką nad "i":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wygladasz w kapeluszu, swietnie podkreslil caly look:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń