Continue.




blazer, shorts/skirt, bag, belt - vintage
tights, scarf - allegro.pl

19 komentarzy:

  1. Jestem absolutnie zauroczona... wszystkim chyba. xD Szczególnie torebką i rajtkami - sama na takie poluję, ale wszędzie taka drożyzna i wyzysk że hej.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rajstopy w takie "rzadkie" kropki. No i całość zdecydowanie na plus, bo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu skojarzyło mi się z wyspami brytyjskimi(:

    bardzo ładna torba

    xoxo Lola

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie, chusta i ta przepiękna torebka zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny zestaw i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, że właśnie miałam skomentować twojego bloga kiedy pomyślałam, a zajrzę jeszcze na chwilkę do siebie i proszę Ty! :) tak więc przechodzę już do komentarza :) strój jest świetny, bije od Ciebie klimat vintage :) twoja torebka śni mi się po nocach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rajtuzy są super - teraz to normalnie szał na nie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo vintage, ale nie za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny piękny i udany zestaw :) wyglądasz świetnie, cudna torba!

    OdpowiedzUsuń
  12. witam! zapraszamy na wyjątkowy blog poświęcony szafiarkom :) http://zakatki-polskich-szaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Troba godna pozazdroszczenia. Ogólnie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj tak teraz większości szaleje za tymi rajstopami :) Bardo fajna chusta !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w Twojej torebce. W rajstopach z resztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh wow! Wygladasz przepieknie! Cudowny zestaw i kocham Twoja torbe<33 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietny zestaw i piekna torebka

    OdpowiedzUsuń