Blue Orchid.




Zaskakuję ostatnio samą siebie częstotliwością dodawania nowych wpisów. Przynajmniej jeżeli chodzi o zdjęcia, bo pisanie tutaj przychodzi mi z trudem. Wkroczyłam na szósty etap pisania pracy dyplomowej (!), więc już niedługo pojawi się miejsce na myśli związane z blogowaniem. Tymczasem to, co zwykle ;) Z jedynym nowym akcentem - oversizową bluzą, która świetnie się ze mną zgrała i nosi mi się doskonale.



hat, ring - H&M
shoes - allegro.pl
bag, skirt, belt - vintage
jumper - American Apparel

Wiosennie:

18 komentarzy:

  1. Bardzo do twarzy jest Ci w kapeluszu. I nie dziwię się, że dobrze nosi Ci się nowy sweterek, wyglądasz w nim świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. You look beautiful,love the outfit!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy strój, i Twoja spódnica jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kapelusz daje szyku, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz skandynawsko :)
    podoba mi sie, ze pasek tak ladnie utrzymuje proporcje.

    werka/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze - dzięki za miły komentarz.
    A po drugie - odpowiadając na Twoje pytanie - koniecznie prześlij - ja szepnę słówko:) Więc dawaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. z klimatem, ślicznie jak zawsze :) spódnicą powalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci w tym kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty mnie powaliły! Chciałam zakupic baaardzo podobne na all, teraz żałuję, że tego nie zrobiłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie dobrane ciuchy...Strasznie mi się podoba twój styl!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I really love this outfit and all your other ones, actually I love the blog

    OdpowiedzUsuń
  12. gosh I love your style! I am following you now.
    styleiseternal-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You are like a porcelain doll with a great sense of style!
    Stop by http://memyselfandshoes.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. beauitful outfit. love the vintage-look skirt

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze mnie przenosisz do innego wymiaru.

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie najpiekniej
    zawsze idealnie wygladasz

    powodzenia z praca :)!

    OdpowiedzUsuń