moda vintage



Nie udało mi się jeszcze stworzyć swojej jesiennej listy życzeń, ale już wiem, że chciałabym, prócz nowych ubrań, wprowadzić do swojej szafy przede wszystkim konsekwencję. Zawsze wydawało mi się, że jestem racjonalna w swoich zakupach, zwłaszcza jeżeli chodzi o modę vintage. Patrząc jednak na stosy ubrań, spośród których wielu nie miałam na sobie ani razu, zaczynam w to wątpić ;) To jest mechaniczne, wchodzisz do sklepu i widzisz coś ładnego, obok cena - 5 zł, albo przecena - 50 %. Powyżej jeden z zakupów z kategorii 5 zł - gobelinowe torebki vintage były szczytu pożądania, jeśli się nie mylę, ostatnio chyba ok. 2 lat tamu. Długo się opierałam ;>



Stealing Beauty - jeden z filmów, do których się wraca ;) Znów kocham modę vintage, a zwłaszcza lata 90- te. Czytając 10 faktów z życia Emnildy uświadomiłam sobie, że podobnie jak ona zwracam w filmach ogromną uwagę na szczegóły ;> Chyba są nawet istotniejsze niż fabuła. Moda jest istotnym elementem filmu, a ubrania w stylu vintage zawsze podnoszą jego atrakcyjność ;)

1 komentarz:

  1. Zapraszam na mojego bloga http://spywithmegallery.blogspot.com/ znajdziecie tam wspaniałe okazy Vintage ;]

    OdpowiedzUsuń