Affair to remember.



Z kapeluszem zaprzyjaźniłam się od momentu gdy po raz pierwszy wyszłam w nim na ulicę. Wcześniej, przymierzany w ciasnej h&mowej przymierzalni, w której we wszystkim wygląda się doskonale, wzbudzał we mnie mieszane odczucia, na tyle jednak pozytywne by zabrać go ze sobą do domu. Po sobotniej premierze nie wyobrażam sobie już życia bez niego. Jest doskonały, idealny, a nosząc go zupełnie o nim zapominam bo nie sprawia żadnych problemów. Rozpoczyna się więc kapeluszowy rozdział na moim blogu. Kolejnym hitem jest bluza, którą również mogłabym nosić do wszystkiego, na dowolne okazje.
Kończą się ferie i odczuwam brak dużej, ideanej torby, mogącej pomieścić notatki, książki i i wszyskie nne rzeczy. Teczka z new looka okazała się niestaty jednynie marną wersją tego co widać na zdjęciu w poprzednim poście, a brak koloru brązowego skutecznie odwiódł mnie od decyzji o jej zakupie.




dress, neckle - Forever21
blouse - GAP
bag - vintage
shoes - allegro.pl
hat, ring - H&M


19 komentarzy:

  1. Jak nie przepadam za takimi bluzami to Ty wyglądasz w takim połączeniu idealnie. Dużo uroku dodała spódniczka i mini torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz, śliczna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz, sukienka ma świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wyglądasz i jaką masz śliczną buzię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, ale trochę Cię przygrzało za bardzo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz niesamowicie.
    ann.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję :* Masz bardzo ciekawą urodę i świetny styl, dodaję do linków bo też jesteś dla mnie odkryciem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. meega jest ta bluza! w połączeniu z kwiatkami na sukience wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz, kwiaty na sukience takie żywe

    OdpowiedzUsuń
  12. w końcu znalazłam jakąś fankę vintage! i to całkiem podobną do mnie (jeśli chodzi o charatker :) będe zaglądać, a Ciebie zapraszam do mojej vintage'owej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AA właśnie takiej bluzy poszukuję!
    Świetnie wyglądzasz

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing this!
    styleiseternal-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń