Secrets and loans.





shirt, belt - sh
skirt - forever21
cardigan - h&m


Od dawna chciałam być posiadaczką czegoś w kolorze pudrowego, brudnego różu. Z pomocą przyszła powyższa koszula.
Wybierając się wczoraj ok. godz. 17 na Cmentarzysko Książek i spotykając się na miejscu z pustymi już półkami zaczęłam zastanawiać się ile szafiarek mogło mnie uprzedzić ;> Wnioski zostaną wyciągnięte, bo już wyobrażałam sobie, że znajdę tam książki, które zawsze chciałam mieć, a które są już praktycznie nie do zdobycia.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koszula, lubię ten odcień różu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem z Wrocławia niestety. ;> Lubię Twój sweter !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczne k o l o r y

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Róż bardzo ładnie podkreśla Twoją delikatną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna koszula, ale bardziej podoba mi się cardiganik ma śliczny kolor. :) Ja wybieram się na Cmentarzysko 7 grudnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko ze sobą świetnie pasuje

    OdpowiedzUsuń