The hours.



dress - forever21
cardigan, bag - vintage
neckle - house


W kwestii ubrań cechuje mnie jakiś niejasny pedantyzm. Mój cel to idealnie pasujące do siebie rzeczy, które można w dowolny sposób łączyć. Po prostu wkładać cokolwiek i mieć pewność, że wygląda się należycie. Nie uznaję też podziału na ubrania letnie i zimowe, zwłaszcza opierającego się na przekonaniu, że jasne kolory, kwiaty nosi się latem. Stworzenie takiej uniwersalnej i ponadczasowej szafy jest chyba niestety niewykonalne (a jeśli komuś się udało chciałabym o tym wiedzieć ;) jednak czynię pewne próby tworząc niewielką listę wewnętrzną z takimi rzeczami.

Bonus dla wtajemniczonych:

19 komentarzy:

  1. Pewnie że kwiaty nie są zarezerwowane tylko na lato. Moim zdaniem fajnie wyglądają letnie zwiewne ubrania połączone z grubszymi :)
    Sukienkę masz bardzo ładną, kardigan zresztą też ( ma fajne guziczki)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. choruje ostatnio na takie sukienki. kwiaty w zimie- jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHANE KŁOPOTYYYYYY :) jestem tu pierwszy raz, ale już Cię lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie po prostu. bardzo by mi się taka sukieneczka w szafie spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te fantazyjne kwiaty są urocze:)

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka i torebka, że oh, oh, ah *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. a bardzo możliwe :)
    mogę ci pożyczyć jeśli chcesz - ja dopiero wiosną zacznę w niej chodzić - a teraz całą zimę przewisi albo przeleży w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz! Cudowna ta sukienka:))

    I uwielbiam Gilmore Girls, ale nie wiedzialam tej sceny;D

    OdpowiedzUsuń
  9. super sukienka, ja też choruję na podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się podoba torebka ((((:

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja ostatnio zwariowałam na punkcie kwiatów, więc zdecydowanie gratuluję sukienki :) pięknie skomponowane odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sukienki w kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny styl świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka przepiekna, ale mam słabość do torebek, więc ona mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja sukienka jest cudna! Jak ja lubię takie kwiatowe wzory i sweterek wraz z super torebką tylko dodają uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna sukienka! wnosi do zimy trochę lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne stylizacje vintage w Twoim wykonaniu<3

    OdpowiedzUsuń