10 faktów z życia



Postanowiłam wprowadzić zmiany do swojego bloga. Jeszcze nie wiem dokładnie jakie, ale będę się bardziej przykładała ;> Na zdjęciu jedna z moich ulubionych ulic Warszawy, i ja w mojej ulubionej - najwygodniejszej na świecie - spódnicy, ulubionym swetrze i nowej fryzurze. Więcej szczegółów już wkrótce.
Jakiś czas temu zostałam wytypowana przez Emnildę do przedstawienia 10 faktów ze swojego życia. Zadanie mnie przerosło, bo jak znaleźć 10 faktów wartych ujawnienia w moim nudnym życiu ? ;) Jednak mając świadomość, że poddanie się oznacza pewną porażkę, postanawiam zaryzykować.

1. Uwielbiam serial Girlmore Girls, nie wiem dlaczego. Kiedyś obejrzałam kilka odcinków, jakiś czas temu sobie o nim przypomniałam i się wciągnęłam.
2. Książki, które wypożyczam z biblioteki pokryte są grubą warstwą kurzu i wyglądają tak jakby od wieków nikt ich nie czytał. Czy jestem zdziwiona? Nie.
3. Jestem słodyczomanką. Mój faworyt to Kinder Pingui. Niestety wczoraj odnotowałam znaczącą podwyżkę jego ceny z 1,49 do 2,15 ;)
4. Słowo vintage ma dla mnie podwójne znaczenie. Kocham ubrania w tym stylu, jednak wiele lat temu, całkiem nieświadomie na pewnym forum dyskusyjnym zalogowałam się jako niejaka vintage. Traktuję je więc trochę jak swoje drugie imię.
5. Kiedy byłam mała przypisywałam sobie posiadanie magicznych mocy i miałam swoje własne rytuały. A to wszystko na długo przed epoką Czarodziejki z Księżyca.
6. Czytając czy też oglądając np. film zwracam szczególną uwagę na dziwne detale, np. że matka ojca (zwrot z książki) B. Tyszkiewicz, kiedy w czasie okupacji dostała 10 minut na opuszczenie domu spędziła je na poszukiwaniu kluczyka do szuflady w której przechowywała czarne rękawiczki. To się nazywa klasa ;)
7. Uspokaja mnie kocie towarzystwo, to moje ulubione stworzenia.
8. Jestem myślicielką ;> naprawdę mnóstwo czasu spędzam na myśleniu o różnych, nie zawsze ambitnych rzeczach. Zdarza mi się tracić kontakt z otoczeniem.
9. Za niedościgniony ideał piękna uważam Jessicę Stam. Chciałabym mieć takie oczy.
10. Mam swój ulubiony kubek i nie lubię się z nim rozstawać, a herbata czy gorąca czekolada pita z innego naczynia smakuje po prostu 3 razy gorzej ;)

4 komentarze:

  1. gilmore girls to moja słabość:) kończę ostatni sezon i wracam do pierwszego i tak w kółko:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam gilmore girls i kinder pingui!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam tu pierwszy raz i od razu tyle się o Tobie dowiedzialam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute pic! You are so beautiful! Love your style!

    xoxo

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń