the golden age.



Do szkoły od kilku już lat nie uczęszczam, jednak nadal mam wrażenie, że wyglądam jak uczennica. Cokolwiek bym na siebie włożyła, w jaki sposób uczesała i tak będę wyglądała jak ułożona pensjonarka ;> I nie powiem, aby ten wizerunek szczególnie mi odpowiadał. Koszula w kratę, spódnica z falban i to wrażenie jeszcze się potęguje. Mam nadzieję, że to są tylko moje wymysły, nie znajdujące potwierdzenia w rzeczywistości ;)

The Asteroids Galaxy Tour - moja ostatnia obsesja muzyczna. Polecam każdemu ! Niestety jakość mojego ulubionego utworu na youtube pozostawia wiele do życzenia.

10 komentarzy:

  1. jak uczennica? jee tam, masz raczej twarz rasowej modelki ;) fajna koszula i bransoleta

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod 6roove, wyglądasz fantastycznie. I masz super stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak uczennica to może niekoniecznie, ale, ze wyglądasz bardzo młodo to chyba nikt nie zaprzeczy:). A nawet bardzo, bardzo młodo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się koszula i pasek:)

    a przybywam stąd: http://www.barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że dzisiejsze uczennice wyglądają mniej niewinnie od Ciebie;)Świetne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę aż musiałam od razu odpisać ;p dzięki bardzo, bardzo ja lubię =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko. Koszula świetna, bez dwóch zdań!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. grzeczna i stylowa uczennica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny zestaw! Koszula jest po prostu idealna<3

    OdpowiedzUsuń
  10. w Twoim przypadku, krata jest lepszym wyborem niż kwiaty, a chyba desenie florystyczne lubisz bardziej

    OdpowiedzUsuń