wild side.


leopard top (sh), short (DIY), bag (vintage), bow (h&m), shirt (sh)


Dzisiaj panterka i krata łączą się w jeden zestaw. Do tego czarna bluzka z cekinowym obszyciem, którego nie widać i złota kokarda, czyli na bogato ;> Szczerze mówiąc ostatnio nic mi się nie podoba. Nie mam żadnych konkretnych jesiennych życzeń i ogólnie odczuwam jakieś przygnębienie, które mam nadzieję szybko minie.
Dodatkowo spotkała mnie przykra sytuacja na allegro, gdzie sprzedająca (do tej pory wzorowa) nagle zaczęła wybiórczo wysyłać paczki, po czym zablokowano jej konto i niestety ja nie otrzymałam ani swojej przesyłki, ani zwrotu pieniędzy. To pierwsza tego typu sytuacja w moim przypadku i na pewno teraz mniej chętnie będę korzystać z allegro.

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że nie straciłaś dużo pieniędzy na tym allegro.
    Uwielbiam takie koszule poluje właśnie na taką rozpinaną. Jest świetna! Bardzo mi się podoba połączenie wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. your blog is very lovely!bisou

    OdpowiedzUsuń
  3. a i owszem, dzieło własne :) ten zestaw jak i cały Twój blog- rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. This top is really cool, great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozwole sobie wrócić do wpisu: parallel lives- to najlepiej noszona bluzka z frędzlami jaką w życiu widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem absolutnie zauroczona wszystkimi elementami tego zestawu!

    Podziwiam wyczucie stylu... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, swietnie wygladasz! Super ta polaczenia kraty z pantera:) I cudna broszka<3

    OdpowiedzUsuń
  8. kratka i panterka wydają mi się niemożliwe do połączenia,a jednak u Ciebie wygląda to świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja urzekła mnie od pierwszego kliknięcia : D

    OdpowiedzUsuń