parallel lives.


top (cubus), jacket (house), leopard scarf (atmosphere), belt (vintage)


Przeczytałam gdzieś, że szafiarki są społecznością nie tylko prezentującą zawartość swojej szafy, ale także piszącą na blogach o swoim życiu, problemach itp. Hmmm.. Wobec tego, żeby poczuć się jak pełnowartościowa, mimo, że ciągle nowa, przedstawicielka społeczności, postanawiam ze skutkiem natychmiastowym zacząć pisać tu więcej. Nie lubię lata. Może gdybym mogła spędzać je gdzie tylko chcę.. Cóż, tymczasem pozostaje mi cieszyć się każdym małym wyjazdem i każdą formą rozrywki, która jest mi dana w tą stanowczo zbyt gorącą porę roku. Jak co roku pocieszam się faktem, że już wkrótce jesień (podobno ciepła i słoneczna, tak jak lubię). I bynajmniej nie było moim zamiarem pisanie o pogodzie ;> Póki mam jeszcze dużo wolnego czasu mogę czytać to, na co nie mogłabym sobie pozwolić w normalnych warunkach. Odświeżam więc opowiadania Iwaszkiewicza i czytam "Kocha, lubi i żartuje..." B. Tyszkiewicz. Realizuję też kilka projektów ubraniowych. Efekty wkrótce.


11 komentarzy:

  1. Dzięki takim zestawom zaczynam się przekonywać do frędzlowatych bluzek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobną bluzkę, tylko, że krótszą i dlatego Twoja jest o wiele ładniejsza, szczerze to ja tez nie mogę doczekać się jesieni, może dlatego, że wtedy są moje urodziny :))

    Wyglądasz bardzo ładnie, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja uwielbiam lato :)
    swietny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne frędzle. i fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama poluje na taka koszulkę i dzięki Tobie wiem gdzie jej poszukiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie urzekła torebka. O tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna torebka!
    zapraszam: http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta tunika jest fantastyczna. generalnie nudza mi sie juz fredzle ,ale to jest super :)

    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i'm in love with your bag:)
    XoXo

    OdpowiedzUsuń