Panny z Wilka



Muszę przyznać, że jestem wielką zwolenniczką twórczości Iwaszkiewicza. Bardzo odpowiada mi jego styl, sprawy, które porusza. TVP Kultura zafundowała mi tego lata piękne chwile, początkowo ze Sławą i chwałą, a następnie ekranizacją opowiadania Panny z Wilka. Nie wiem, czy to za sprawą uroczej i niezwykłej Christine Pascal, jednak bardzo oczarował mnie minimalistyczny styl lat dwudziestych. Teraz będę myślała jak wyczarować strój podobny do tego z filmu ;)


zdjęcia: Panny z Wilka





5 komentarzy:

  1. a ja będę się zastanawiała jak wyczarować pokój podobny do tego z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! Jak mi się podoba ta oszklona jadalnia na drugim zdjęciu - zawsze marzyłam o takim pomieszczeniu :) Muszę poszukać w wypożyczalni, filmu o latach dwudziestych przegapić nie mogę!
    PS. Dziękuję za dodanie do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  3. strój strojem, ale te fryzury...

    OdpowiedzUsuń
  4. rany, jaki piekny pokoj, to łozko, ech. i krzeslo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się jej fryzura ;))

    OdpowiedzUsuń